Rik Jungmann |
--- |
Wijdemeerse Webkrant |
NUON: Geen brief...
Wijdemeren, 26 november 2005 Op 1 november kreeg de WWK een officiële reactie van NUON op de incassoperikelen. Binnen een week zouden alle klanten een brief met uitleg en excuses ontvangen. Zouden... Mandy Ros, woordvoerder van NUON, zond de WWK op 1 november een duidelijk antwoord op de problemen die waren ontstaan door het niet automatisch incasseren van de maandelijkse termijnen. Zij verzocht de WWK om haar antwoorden te publiceren. Dat deden wij. U kunt ze nalezen. De Toezeggingen WWK: Is deze kwestie bij u bekend? en WWK: Bent u voornemens om er over te communiceren naar het publiek om dat te waarschuwen? Geen Brief! Ondanks de harde toezegging die NUON deed, dat de klanten binnen een week een brief met uitleg en excuses zouden ontvangen, is er nog niets aangekomen. Bij uw redacteur niet en bij enkele lezers niet. Geen brief! Dat NUON wel bestaat blijkt uit het feit dat het licht brandt (in Haaksbergen niet..) en uit het feit dat de beëindiging van de automatische incasso wel verwerkt is bij diverse lezers. Zij vonden geen brief, maar wel een acceptgiro (!!) met een verhoogd maandbedrag op de mat. Tijd dus, om maar als klant een aangetekende brief naar NUON te schrijven om de gemaakte afspraken te bevestigen? De wereld op zijn kop. Uw ervaringen? Wij zijn benieuwd naar uw ervaringen tot nu toe. Heeft u de excuusbrief van NUON wel ontvangen? Loopt uw automatische incasso inmiddels weer? Of heeft u uw automatische incasso ingetrokken? Heeft u al een acceptgiro ontvangen? Klopt het bedrag op de acceptgiro met dat wat u met NUON heeft afgesproken? En dan de hamvraag, bent u tevreden met de manier waarop NUON dit probleem heeft opgepakt? U kunt meteen reageren als u hier klikt. Bij voorbaat hartelijk dank, Lees ook:
|