Rik Jungmann |
--- |
Wijdemeerse Webkrant |
NUON meldingen lopen door
Wijdemeren, 1 november 2005 Het NUON verhaal loopt nog steeds door. Wij krijgen nog steeds meldingen van lezers die erachter zijn gekomen dat zij de afgelopen maanden niet betaald hebben. Na de verzending van de nieuwsbrief afgelopen zondag, zwol het aantal reacties over de NUON kwestie weer aan. Eén lezer heeft de zaak gemeld bij de Consumentenbond. Ook is de kwestie aangemeld bij Kassa. Wij danken de lezers voor de reacties. Vanwege het aantal hebben wij geen individuele reacties naar u teruggezonden. Maar wel is duidelijk dat hier echt iets aan de hand is. Gisteren hebben wij een email gestuurd aan de afdeling publieksrelaties van NUON, te vinden op de website van NUON, waarin wij een aantal vragen hebben gesteld. Wij willen graag weten of het hier een structureel probleem betreft, wat de officieel door NUON vastgestelde regeling is voor getroffen klanten en hoe NUON denkt te gaan communiceren met haar klanten over het probleem. Op die vragen hebben wij nog geen antwoord ontvangen. Uit de reacties van lezers blijkt dat het call-center van NUON niet op de hoogte is van het probleem. Iedere melding wordt vriendelijk afgehandeld, maar komt wel onverwacht voor de betreffende medewerker. Wordt vervolgd. |