WIJDEMEERSE WEBKRANT
.
Klanttevredenheid GAD
Wijdemeren, do 22 januari 2015 Afdrukken RSS feed van de WWK. Volg de WWK op Twitter Mail a Friend

De GAD is gestart met het jaarlijkse klanttevredenheidonderzoek om te leren wat de inwoners van de Gooi en Vechtstreek van de dienstverlening van de GAD vinden.

persbericht

Klanttevredenheidsonderzoek GAD

De GAD is deze week gestart met het jaarlijkse klanttevredenheidonderzoek. De GAD wil met dit onderzoek achterhalen hoe de inwoners uit Gooi en Vechtstreek tegenover de dienstverlening van de GAD staan.

Meetbaar en zichtbaar

Aan de hand van een vragenlijst worden inwoners gevraagd een cijfer te geven over de dienstverlening van de GAD. Hiermee wil de GAD de kwaliteit van de dienstverlening meetbaar en zichtbaar maken en daar waar mogelijk optimaliseren.

Onderzoek

Het onderzoek wordt in opdracht van de GAD uitgevoerd door het onafhankelijke onderzoeksbureau Research2Evolve uit Hilversum. Via een steekproef zijn adressen in de negen regiogemeenten geselecteerd. Deze huishoudens hebben een brief ontvangen met informatie over het onderzoek en hoe zij hieraan kunnen meedoen. De GAD bedankt alvast de inwoners die deelnemen aan het onderzoek. De resultaten worden in maart bekend gemaakt.

De plaatsing van een bericht gebeurt conform de regels en condities die de WWK daarvoor hanteert.

 

 

 

bron
persbericht
foto
---
auteur
persbericht
editor
Rik Jungmann
verder
terug
home
reageer
zoek
nieuwsbrief